FANDOM

The hive.jpg
The Hive (Kosnica) je eBook kratka prica koju je napisao Steven Barnes. Izdata je 27 Maja 2004 i moze se naci uz roman The Cestus Deception. Izdavac je Del Rey, ISBN 0345478681.

Sinopsis

Kao izaslanik Republike, Obi-Wan Kenobi je poslat na planetu Ord Cestus da spreci prodaju bio droida snagama Konfederacije. Obi-Wan se tako umesto u diplomatskoj nasao u ocajnickoj i opasnoj misiji. 

Nekada samostalni svet je odavno okupiran beskrupuloznim strancima cije je pljackanje vitalnog prirodnog bogatstva dovelo do uspona mocne korporacije koja kontrolise ekonomiju. Domaca rasa X'Ting su sada samo drugorazredni gradjani svoje planete.

Dobronamerni vladari X'Ting-a su mrtvi a nekada bliska rasa je pocepana u frakcije. Ujedinjenje moze doci samo ako se izaberu novi vladari kojima ce se svi zakleti na vernost. Ali jaja koja nose naslednike su van domasaja koja se nalaze u tajnoj komori cija je lokacija tajna jer je umrla sa starim vladarima. Da bi ih spasao, Obi-Wan ce rizikovati silazak u sam pakao prkoseci raznim strahotama u dubinama nepoznatog sveta i upustiti se u potragu iz koje se niko nikad nije vratio.

Pojavljivanja

Likovi

  • Yoda (Samo pomenut)

Dogadjaji

Lokacije

Organizacije i titule

Svesne vrste

Oruzija i tehnologije

Ostalo

Also on FANDOM

Random Wiki