Fandom

Zvezdani ratovi Viki

The Works

sr | Ћирилица | Latinica

969pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
250px-Theworks view.jpg
The Works je velika industrijska oblast na planeti Coruscant i veliki proizvodni centar mnogih kompanija. Nalazi se u okrugu Dacho District koji je blizu senatorskog i Fobosi okruga. 

Istorija

250px-SithLair TheWorks.jpg

Susret Dooku-a i Palpatine-a u oblasti The Works.

Pred kraj ratova Klonova, obavestajn asluzba Republike u saradnji sa Dzedajima pratili su separatiste do zgrade, velikog tornja u centru oblasti. Kasnije se potvrdilo da se Dooku tajno sastajao sa Darth Sidiousom na toj lokaciji vise puta.

Poslata su dva tima Team Aurek koji je predvodio Mace Windu i Team Bacta koji je predvodila Shaak Ti u potragu za Darth Sidiousom. Oni su pretrazili oblast od dvadeset kvadratnih kilometara pod imenom Grungeon Block koji je nekada bio sediste firmi Ser-O-Droid, Inc., Hunvicko i Nebula Manufacturing.

Dooku je proveo veliki deo vremena u ovom delu planete uceci vestine Sitha, kao i najverovatnije Darth Maul

Oblast The Works je zaobilazio veliki deo populacije zbog toga sto su ga naselili uglavnom krijumcari, dileri, gangsteri, pokvareni droidi, neregistrovane izbeglice i Ktoni. Vecina gradjevina u oblasti je u jakom losem stanju ili je napusteno vekovima. 

Za vreme Galakticke Imperije u ovoj oblasti proizvodili su se TIE borbene letelice u industriji Sienar Fleet Systems. Pred kraj rata sa Yuuzhan Vong, Galakticka Alijansa je koristila podzemne delove ove oblasti u drugoj bitci za Korusant.

Pojavljivanja

Also on Fandom

Random Wiki