FANDOM

250px-Reborntwin.jpg
Vil Khotos je bio Dark Jedi visoko kotiran u sekti Disciples of Ragnos.

Biografija

Zajedno sa svojim bratom Desariah-om cinili su par "Kothos blizance" ili "preporodjene blizance". Njih dvojica su imali legendarni status u kultu i bili su nezgodan protivnik nili kog Dzedaja. Za razliku od ostalih clanova kulta koji je predvodila Tavion Axmis Vil nije koristio svetlosni mac-lightsaber vec se oslanjao na silu-The Force i njenu tamnu stranu-dark side.

Braca su bila smatrana majstorima tamne strane sile i pretpostavljalo se da njihava moc prevazilazi onu koju poseduje Tavion koja se vise oslanjala na borbu svetlosnim macem.

Vil je bio odeven u narandzastu borbenu odecu i imao je izuzetno dubok glas skoro neljudski tako da je samo govorom mogao da zaplasi bilo koga.

Njih dvojica se pratili Tavion na Yavin 4 u potrazi za hramom Masasija-Massassi Temple gde su absorbovali energiju Sile uz pomoc Ragnosovog skiptara-Scepter of Ragnos. Kasnije su pomogli Rosh Penin-u dok se borio protiv Jaden Korr-a u zamku Bast Castle na planeti Vjun dajuci mu snagu kroz Silu. Korr je shvatio da ako hoce da pobedi Rosh-a mora poraziti i blizance u isto vreme.

Iako veoma snazna, braca su na kraju ipak porazena od strane Korr-a koji je kasnije pobedio Rosh-a. Na kraju ni sva moc im nije pomogla da pobede Jaden-a te ih je absorbovala sama tamna strana.

Pojavljivanja

Izvor

star.wars.wikia.comEdenbeast666 (razgovor) 09:56, 9. maj 2013. (UTC)

Also on FANDOM

Random Wiki