FANDOM

250px-Vision of the Future paperback.jpg
Vision of the Future (Vizija Budućnosti) je roman koji je napisao Timothy Zahn i drugi je u duologiji Trounova tvrdjava . Izdat je 1 septembra 1998 godine za Bantam Spectra. Ima 528 strana, ISBN 0553100351. Izdanje mekih korica ima 694 strane i poznat je kao najduži Star Wars roman ikada napisan.

Rezime izdavača

Za izmučenu Imperiju očajnicko vreme zahteva očajnicke mere. Sejući seme razdora u krhku koaliciju koja čini Novu Republiku, nekada moćna sila se nada da će na taj način izvojevati pobedu. Pošto su umešali Botance u genocid na planeti Kamas, sada planiraju napad na Hana i Leju koji će takodje biti pripisan Botancima. Ukoliko plan uspe, Nova Republika će biti razbijena. Da bi se izbegla neizbežna katastrofa, Luk, Han, Leja i njihovi saveznici moraju da dokažu nevinost Botanaca i otkriju umešanost Imperije. Ali vreme ističe. Lukavi Major Tirs se udružio sa Mofom Disrom u ovom Imperijalnom poduhvatu. U srcu svega leži genijalna prevara a to su glasine da se legendarni Admiral Troun, za koga se verovao da je mrtav, vratio da vodi Imperiju u trijumf. Vesti o njegovom povratku označile su gomilanje Imperijalnih snaga.

Dok Leja putuje na sastanak sa Imperijalnim zapovednikom koji tvrdi da želi mir, Han i Lendo putuju na neprijateljsku teritoriju da bi saznali istinu o uništenju Kamasa. Za to vreme, Luk i Mara Džejd su se infiltrirali u skrivenu tvrdjavu gde najverniji sledbenici Trouna čekaju njegov poziv na oružije. Tejlon Karde se vratio u podzemlje, svet kriminala i brutalnog zločina gde ovdašnji kriminalni lider poseduje znanje za spas Republike. Ali najvažnije je otkriti istinu o Trounu. U njegovim rukama, bio on živ ili mrtav, leži sudbina Republike. 

Also on FANDOM

Random Wiki