FANDOM

250px-XWRogueSquadron.jpg
X-Wing: Rogue Squadron (X-Wing: Odred Lutalica) je prvi roman iz serijal X-Wing i napisao ga je Michael A. Stackpole. Izdat je 1 januara 1996 godine za Bantam Spectra. Ima 368 strana, ISBN 0553568019.

Rezime izdavača

Oni su ugladjeni, brzi i smrtonosni. Oni su X-Wing piloti. I dok borbe besne širom galaksije, neustrašiva ekipa koja upravlja ovim letelicama rizikuje i svoje živote i svoje mašine. Njihova misija: odbraniti pobunjeničku alijansu od ranjene ali još opasne Imperije u borbi za potpunu kontrolu.

Njegovo ime uliva strah u kosti. I kada heroj pobunjenika Vedž Antilis ponovo oformi svoj odred, on je u potrazi samo za najboljim, najvestijim i najhrabrijim pilotima. Kroz rigorozne treninge i opasne misije, on odvaja slabe od jakih formirajuci grupu od čvrstih boraca koji su spremni za borbu i spremni da umru. Vedž zna da i to da iako su najbolji u galaksiji, većina njih se neće vratiti iz ovih opasnih misija. Ali kada dobiju naredjenje da pomognu u napadu na veoma dobro čuvano Imperijalno uporište na mesecu Borleias, čak se i najhrabriji pitaju da li će se vratiti.

Also on FANDOM

Random Wiki