FANDOM

250px-XWTheKrytosTrap.jpg
X-Wing: The Krytos Trap (X-Wing: Zamka Zvana Krajtos) je treći roman iz serijala X-Wing i napisao ga je Michael A. Stackpole. Izdat je 2 oktobra 1996 godine za Bantam Spectra. Ima 355 strana, ISBN 0553568035.

Rezime izdavača

Nova Republika je preuzela Korusant, ali njihovi problemi su tek počeli. Virus pod imenom Krajtos ubija stanovništvo i sprema se kontra revolucija. U centru svega je sudjenje heroju pobunjenika, navodno izdajniku Tajku. Dok razni provokatori izvode svoje terorističke akcije, Nova Republika se može spasiti samo hrabrošću Odreda Lutalica. Dok piloti X-Winga spasavaju Republiku, Koran Horn se nalazi u zatvoru gde ga je zarobila Isena Izard. Tako Horn shvata da on poseduje ključ za oslobadjanje Korusanta od Imperije.

Sinopsis

Radnja se fokusira na tri dogadjaja koja se dešavaju gotovo istovremeno. Prvi je okupacoja Korusanta i nevolje posle Bio-napada od strane Imperije. Virus koji je služio za napad se zove Krajtos i biolosko je oružje koje je kreirao General Evir Derikot i oslobodio po naredbi Imperijalnog lidera Isene Izard. Ljudi su imuni ali ostale vrste su podložne virusu. Zaraza plus terorističke aktivnosti koje sprovodi Kirtan Lor, ostavljaju Korusant i Novu Republiku u stanju pripravnosti.

Drugi dogadjaj je sudjenje oficiru Tajku Čelku koji je optuzen za ubistvo Korana Horna, koji je zarobljen tokom invazije.

Na kraju, Koran Horn je zarobljen u zatvoru Lusakija. Njegovi pokušaji da pobegne dovode ga do otkrića da postoji špijun u Odredu, i tada počinje trka sa vremenom da se spasu nevini i otkrije pravi izdajnik.

Also on FANDOM

Random Wiki